joi, 28 ianuarie 2016

Tendinte moda 2016 - I

    Cautand idei pentru noi tinute pe internet (recunosc) am dat peste cateva articole interesante si as vrea sa le impartasesc. Au fost cateva care chiar mi-au placut, asa ca o sa le postez pe blogul meu.

1. Paltonul crem care apare in majoritatea tendintelor pentru perioada toamna-iarna 2015-2016 se poarta in diferite variante. Acesta este o piesa clasica, ar putea reprezenta o investitie pe termen lung si se poate purta in diferite moduri si ocazii.  Astfel, il putem purta cu incaltamintea sport.


Se poate purta intr-o tinuta cu influente masculine cu o camasa barbateasca, pulover oversized si pantaloni pana, cu incaltaminte sport sau loafers clasici.


 Preferatele mele tinute sunt cele cu influente feminine. Poti alege un croi clasic, minimalist, a carui lungime depaseste nivelul genunchilor. Iti va tine de cald in zilele geroase, cand picioarele tale vor fi acoperite doar de o rochie sau fusta midi si o pereche subtire de dresuri, si iti va conferi eleganta.


Sa nu uitam totusi de tinuta office.  Astfel, vrei sa arati bine si la birou atunci iti trebuie un palton cu un croi simplu, lungime mai mare, eventual cambrat, clasic. Acesta poate fi purtat cu pantaloni office clasici, fuste creion sau culottes si vei arata impecabil.


Sper ca v-am ajutat sa va alcatuiti macar o tinuta cu acesta piesa deosebita mai ales ca acum incep reducerile. Succes!

Sursa: www.divahair.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu